تماس با ما : 50- 22578341 21 (98+)

جستجو هتل

... abassi hotel ...


(abassi hotel) هتل عباسی
توضیحات

درباره هتل

بستن 
هتل عباسی مجلل‌ترین هتل اصفهان و به تعبیری قدیمی ترین هتل دنیاست. در ساخت این هتل که از عمر آن بیش از 300 سال می گذرد، از معماری دوران صفوی الهام گرفته شده و به دلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر از اهمیت زیادی برخوردار است. هتل عباسی قبلاً کاروانسرایی در دوران صفویه بوده که در پی حمله‌ی افغان‌ها به اصفهاناز بین رفته و سال‌ها بعد، یعنی در سال 1336 به جای آن، بنای فعلی ساخته شده و تلاش کرده‌اند که شیوه‌ی ساخت کاروانسرا را در آن به کار بگیرند. اتاق‌ها دورتا دور حیاط بزرگ هتل و حوض فیروزه‌ای‌اش قرار گرفته‌اند و رو به حیاط تراس و پنجره دارند و هر اتاق با معماری منحصربفرد و تزئینات اصیلش که تا سقف بالا رفته، فضای اصیلی برای مسافران به وجود آورده است.
هتل عباسی ۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد و چندین رستوران و تالار که هرکدام با ویژگی‌های خاصشان از دیگری متمایز است. مثلاً رستوران و تالار چهلستون به موزه‌ای که هنرهای اصیل دوره‌های صفوی و قاجار را در خود جا داده شبیه است، رستوران باغ در حیاط باصفای عباسی است و یکی از رستوران‌ها هم روی بام هتل واقع شده و چشم‌اندازی وسیع به بافت قدیمی اصفهان دارد. هر جای هتل را که نگاه کنید، چیزی دیدنی چشمتان را می‌گیرد در راهروی مشرف به خیابان، و در فاصله بین پنجره‌هایی که به خیابان باز می‌شود، نمونه‌های زیبایی از تابلوهای گچبری به شیوه تشعیر و تذهیب و آینه‌کاری محدب معروف به شیخ بهایی می‌بینید و در فاصله میان هر دو قطعه گچبری و تذهیب، یک تابلوی آینه‌کاری محدب گل انار یا سرو و شکوفه بر زیبایی مجموعه می‌افزاید. 
هتل عباسی در خیابان چهارباغ عباسی قرار گرفته، خیابانی که با عابرین پیاده مهربان است و از آن در یک چشم به هم زدن میتوان به میدان تاریخی نقش جهان یا زاینده رود و پل های باشکوهش رسید. 

خدمات

رزرو هتل