تماس با ما : 50- 22578341 21 (98+)

جستجو هتل

... mashhad ghasre talaie hotel ...


(mashhad ghasre talaie hotel) هتل قصز طلایی مشهد
توضیحات

درباره هتل


لطفا اطلاعات پرواز خود را برای استفاده از سرویس رایگان رفت‌و برگشت فرودگاه، در قسمت درخواستهای ویژه هنگام رزرو یادداشت فرمایید.

هتل قصر طلایی هتلی تازه‌ساز و مجلل است که نزدیک حرم مطهر واقع شده و به دلیل بلندقد بودنش از اتاق‌ها چشم‌انداز وسیعی به شهر و بخصوص به صحن حرم دارد. بنای هتل بیست طبقه است و معماری منحصربفردی دارد و شامل 610 اتاق، سوئیت، آپارتمان با امکانات مختلف می‌شود. 
وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد و متنوع همراه با منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی و بین الملل برای انواع سلیقه ها و ذائقه های مختلف باعث شده هتل قصر طلایی جایی محبوب برای زائران و مسافران باشد. غیر از اینها، امکاناتی مثل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های رایانه ای، سالن‌های زیبایی، پزشک مقیم، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) از جمله جذابیت‌های قصر طلایی است. 
فاصله هتل تا حرم مطهر پیاده ده دقیقه و با ماشین پنج دقیقه است و کمتر از بیست دقیقه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و ایستگاه مرکزی راه آهن مشهد می‌رسید. مکان‌های توریستی مشهد از جمله بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد و سایر مراکز خرید مورد علاقه زائران با فاصله کمی از هتل قابل دسترسی هستند. 
خدمات

رزرو هتل